Asskickin' Harley
Fuck Evo, Twin-Cam og alle blanke deler som finnes i glossy kataloger til Harley. Bygg selv! Når så du sist en Big Twin med to forgassere? Og så på venstre side? Jeg digger lyden, stuket og de svarte stripene denne maskinen lager. Mulig dette bildet er for ''smalt'', men jeg prøver. Fungerer et slikt utsnitt, eller må ''alt'' være med?
Utstyr
  • Olympus Camedia 5050 Zoom
  • -
  • Blender-
  • Nei
  • Exif Vis basisinfo - Vis all bildeinfo
Annen info
  • KategoriDiverse
  • Lastet opp
  • Visninger332
  • Nøkkelord
Linker og deling
Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_55791} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Ønsker du å bruke/kjøpe dette bildet?
Kritikker (11)
Roy E.

Ikke det at det har noe med bildet å gjøre, men jeg skjønner ikke hva som er så galt med Evo.
-Roy
Hans E.

Evo fungerer faktisk svært bra:-) men det er klart at skal man ha en skikkelig kubikk sak så kan en motor fra en av custom fabrikkene gi noe med skikkelig drag og ikke minst kubikk.. Vet ikke hvor denne saken er bygget men pen er den jo definitivt ikke. Har selv hatt gleden av å kjøre en softfail custom i ca 210 mil sammenhengende og i regnvær uten et eneste feilslag eller annen feil på motor eller sykkel..
Vegard E.

Dæven for et monster...Fått med bra med detaljer og god tegning...men etter min smak blir det for rett på...Mange pene vinkler og speilinger du kunne lekt deg med her
Espen G.

Vet ingenting om sykler med rent fotografisk enig med VE over her. Bakgrunnen blir for rotete, uheldig kutting av dekoren på bensintanken. Men som illustrasjons og skryte foto funker det med hensyn på detaljrikdom. Eksponeringen er grei.

eg
Are-Martin S.

RE, ikke noe galt med EVO, det var bare at jeg falt for denne meget spesielle hjemmesnekra shovelhead. Alt det kråkesølvblanke bleknet mot dennes rå utstråling.

HE, ikke pen, men rå. Og en dyr sykkel som en Sorftail Custom bør klare adskillige mil i allslags vær uten feilslag.

VE, jeg har flere bilder, valgte denne, den så ''spiselig ut''. Tror jeg :-)

EVG, enig om bakgrunn og det med tanken. Sykkelen smøres av Mobil1,...:-) men hele tanken burde vært med.

...og til alle som har lurt på, men ikke spurt hvor gasserne kommer fra, det er Mikuni flatslides fra en Polaris snøscooter.
Are-Martin S.

Ja, og så skal jeg selvfølgelig takke for kommentarene, hvilket jeg herved gjør *bukker*
Hans E.

Mikuni gassere på en ''Harley'':-) Det er jo nesten værre enn å banne i kirken, ivertfall for dem som tror at Harely deler kun produseres i USA:-)... Hvor mange kubikk er dette??
Are-Martin S.

HE, Harley er full av japsedeler og har vært det i allefall 30 år, he he. Og Mikuni er verdens beste gasser om man skal trimme seriøst. Innmaten i denne er faktisk en original 1340c (80 cid), men sykkelen er så lett og så bra satt opp at man lett kan tro den er både 1500 og 1600 cc når man ser den i aksjon.
Vegard E.

Jeg venter i spenning. Hadde jeg hatt denne og en ren bakgrunn for hånden, hadde lukkeren fått jobbe hardt :)
Steinulf L.

Synd at dette bildet ikke har lyd!
Per Olav V. T.

Virket kjent denne... (fikk tips av eier om at det allerede lå bilde inne her)
Min ''hurtigkonverterte'' versjon bilde nr. 304224
Per Olav
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Tastatursnarveier: forrige Goversikt neste
Åpne uskalert versjon i eget vindu